Sami widzicie…

jan-pawel-ii_22692273

Sami widzicie, że muszę… a odejść tak trudno mi.
Uspokoiłem mą duszę, by nie pukała do drzwi.
Sami widzicie, że trzeba… Kończy się mój ziemski czas.
Prośby kierować do nieba, za wszystko przeprosić was.

Służyłem tu nie dla chleba… dokąd wystarczało tchu.
Ojczyźnie naszej w potrzebach. Ludziom, jak nakazł Bóg.
Sami widzicie, że muszę… pieśń tę dokończyć ze snu.
Uspokoiłem mą duszę, by nie powracała tu.

Informacje o Marek Gajowniczek

Piszę wiersze https://marekgwwa.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Światełka i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Sami widzicie…

  1. cichosza pisze:

    piękne słowa dla wspaniałego człowieka …

Skomentuj

